Начало > Бизнес Статии > 6-те основни принципа на бизнес комуникациитe

6-те основни принципа на бизнес комуникациитe

1. Пълнота – този принцип означава изчерпателност, отразяване на всички факти, които са необходими, за да се предизвика съответното дейтвие или решение;

2. Краткост – този принцип се изразява в изказване или в изписване на нещата по същество;

3. Конкретност – този принцип изисква показване на специфичното от информацията;

4. Уважение – този принцип означава съобразяване на съобщението с интересите, нагласите, изгодата на получателя;

5. Яснота – това е принцип, който изисква разбираемост, за да се тълкува съобщението в смисъла, в който е закодирано;

6.Коректност – това означава още точност, правилна употреба;

7. Учтивост – този принцип се изразява в намиране на подходящи средства за изразяване на уважение към деловия партньор.

Категории:Бизнес Статии
  1. Все още няма коментари.
  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: